08 mei 2013

Marks & Spencer E-boutique

De E-BOUTIQUE is een unieke en inspirerende winkelomgeving, met onder andere 's werelds eerste Virtual Rail - een integratie van digitale en fysieke mode rekken. U kunt uw aankopen bestellen via de bestelschermen in de winkel, maar ook met behulp van onze stijl adviseurs die uitgerust zijn met iPads of via uw mobiel, gebruik makend van de gratis wifi, in de winkel en natuurlijk ook online. U kunt er ook voor kiezen om direct iets mee te nemen uit de ‘style to go’ sectie, waar u een selectie van onze dameskleding trends vindt.

In Amsterdam wordt de nieuwe e-boutique geïntroduceerd. Het is een manshoog scherm waar consumenten door de kledingcollectie kunnen bladeren en vervolgens online bestellen. Ernaast hangen zo'n 120 samples, niet om te passen maar om te bekijken en aan te raken. Hoewel vandaag tevens de geheel Nederlandse webshop van M&S online gaat, zijn de teksten en de maten in de e-boutique in de Kalverstraat nog alleen in het Engels. Prijzen zijn wel in euro's.
 
Marks & Spencer is niet goedkoop. "Wij zijn geen prijsvechter," zegt Bolland, "consumenten shoppen bij ons vanwege de kwaliteit en afwerking van onze kleding." Als voorbeeld noemt hij de zijden lingerie en cashmere truitjes van M&S die machinewasbaar zijn. "Onze doelgroep is ook iets ouder dan van collega moderetailers als H&M en Zara, bij ons winkelen vrouwen van ongeveer dertig jaar en ouder."

Klik hier om naar de site van Marks & Spencer te gaan. Hier kunt u een filmpje bekijken over de e-boutique.

 















bron:
FashionUnited.nl, Marks&Spencer